Fusion af 2 virksomheder krævede en ny visuel identitet.
Hvenegaard og Jens Bo og Geopartner gik sammen til en ny samlet stærk landmåler virksomhed, hvis ambition var at blive landsdækkende og fortsætte deres rivende udvikling sammen. I processen omkring sammensmeltningen af de 2 virksomheder blev vi valgt til at skabe et nyt ståsted kommunikationsmæssigt og visuelt, der fik alle parter med på samme vogn dag 1. Samlet fik vi i løbet af en måned skabt nyt logo, beslutninger om pay-off, farver, design på tværs af medier, så fusionen også visuelt blev så effektfuld som muligt. Vi startede processen omkring 1. maj og hen over sommeren blev alle materialer produceret. Til selve offentliggørelsen for alle medarbejdere, kunne de første trøjer med det nye logo udleveres og den samlede bilpark blev monteret med streamere om den nye fusion og firmanavn, så budskabet kunne spredes.
En super spændende proces, der viste - at hvor der er vilje - er der vej. Det var intense måneder og det efterfølgende efterår blev der stadig lavet flere elementer til profileringen, men den grundlæggende visuelle platform var på plads ved offentliggørelsen. Det gav ro og afklaring i den nye fusion.
Hjemmesiden blev justeret til det nye design og nu også blevet responsiv. En klar profil skaber ro og bedre platform for vækst. Ingen tvivl om det.
Geopartner er siden fusionen vokset væsentligt. En dansk succeshistorie der kan ses i gadebilledet. Senest med nyt kontor i København. Stort tillykke til Geopartner - og tak for et super effektivt samarbejde.