Et møde kan være med til at give overblik over mulighederne. Det koster ikke noget.
Ny profil til ny virksomhed
Nyt logo, designlinje og hjemmeside til specialiserede produkter til specialkirurgi i Scandinavien.
Innosurge sælger unikke instrumenter og løsninger til kirurgiske indgreb og har forhandlingen af en række specialprodukter til operationer. Alle produkter, der kan gøre en væsentlig forskel for både læger og patienter. En hel ny verden at sætte sig ind i, men også en spændende kommunikationsudfordring. Vi var med fra starten – fra navn, payoff – og til at få den nye visuelle profil implementeret på tværs af medier. Ved opstart lavede vi en workshop om webstruktur, som gav overblik over den nye virksomheds aktiviteter – og ikke mindst kommunikationsplatform. Som ny virksomhed var det vigtigt at finde en løsning, som virksomheden kunne vokse med. Både med nye produkter og udvidelse til flere lande i Scandinavien. Samtidig er målgruppen meget specifik og snæver, da det primært er produkter brugt af speciallæger inden for bestemte dele af kroppen. Dette illustreres på hjemmesiden visuelt, så lægen hurtigt kan finde det speciale som har interesse – allerede på forsiden af hjemmesiden.
Ud over hjemmesiden er der også lavet messematerialer, film og brevlinje. At have en klar visuel profil og budskaber fra starten gav Innosurge ro og et stærkt afsæt for udvikling. Hjemmesiden er på engelsk, så den forstås og kan læses af målgruppen uanset hvilket land, man kommer fra.