Vil du vide mere om elektroniske nyhedsbreve?

Lad os tage en snak om det kunne være en del af din markedsføring.

Kamilla Kjær

Kamilla Kjær

Grafisk designer (Barsel)

Nyhedsbrev - elektroniske online

Nyhedsbrev - elektroniske online

Professionelle nyhedsbreve online virker

 

Hos Jelling Bogtrykkeri har vi igennem mange år lavet hele opsætninger af nyhedsbreve eller blot grafik til rammen, hvorefter kunderne selv kan lægge indhold på og publicere. Nyhedsbreve bør sendes ud med et interval, så modtagerne bliver ved med at være nysgerrige. Konkurrencen er stor, så det handler om at være relevant hver gang.  Ofte laves der en struktur for udsendelserne, så udsendelserne har et flow og kommunikation af kendte koncepter og tilbud. Vi kan se, at det virker for vores kunder. Kombinerer man budskaberne i nyhedsbrevet med andre medier, som annoncer, GoogleAdwords, radio/TV øges effekten af kampagnerne - og dermed nyhedsbrevene. Markedsføring skal ses i en sammenhæng. Så bliver dit udbytte mest effektivt. Det afhænger nemlig af din målgruppes brugeradfærd.

 

Nogle gange bruges MailChip som nyhedsbrev-platform – andre gange er det en del af det websystem, du allerede har – eller skal have

En grundig snak om mulighederne er den eneste vej for at sikre, at den rigtige platform vælges. Der kommer hele tiden nye systemer til og det er vigtigt, at man tager stilling til, hvordan man vil bruge og udnytte de muligheder et nyhedsbrev giver. Man kan segmentere nyhedsbrevene i målgrupper, så man på den måde sikrer relevans for modtagerne. Det kan også være en billig måde at prøve nye forretningsområder af på. Men det kræver, at man kan skaffe og få accept af brug at deres mailadresser.

 

luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvad er cookies? Læs mere